Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη, 12 Ιουνίου 2013

προτιμώ την φρουτοπία μείνε εσυ στην ουτοπία πως έχουμε δημοκρατία.


Σου γράφω γιατί δεν πείσθηκα, μονάχα απελπίστηκα.
Εδώ το ουράνιο τόξο μαυρίζει την εικόνα μου και την καρδιά μου, χάθηκε το σήμα ..
Χάθηκε εδω και πολύ καιρό το σήμα εχω να σου πώ γενικότερα.
Μεγάλωσα με κάντυ κάντυ και νίλς χόγκερσον , σε αυθέντικη μεταγλώτισση της ερτ,  φρουτόπια και μικρό σπιτι στο λιβάδι, ρούχλας και του κουτιού τα παραμύθια, φα δίεση ο φιόγκος..
Τώρα φιόγκος το στομάχι μου.
Μαμά που χάθηκε το ουράνιο τόξο?
άραγε τις έχασαν τις ζωγραφίες μου?
Οι μισοί κλαίνε ,οι αλλοί μισοί χαίρονται , κόσμος συγκεντρώνεται γύρω μου και οι φώνες ενώνονται , φα δίεση εγώ, αδιαλαχήχου η λώρα , να σου και ο ρόυχλας μαζι με τον αστυνόμο σαίνη .
Δεν ξέρω αν έχω τρομοκράτηθει, αν  παγιώθηκε μεσα μου ο φόβος, τώρα μου κλέβουν και τις αναμνήσεις μου?
Σου γράφω για να σου θυμίσω , δεν εχω κουράγιο πια να μιλήσω.
προτιμώ την φρουτοπία μείνε εσυ στην ουτοπία πως έχουμε δημοκρατία.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου